PREPIH(AN) - nova številka ihanskega glasila

Nova številka šolskega slamnika

50 let šolske zgradbe

Razpis za vpis v srednje šole in dijaške domove

ZA ŠOLSKO LETO 2024/2025

Rokovnik vpisa na srednje šole

Aktualni dogodki:

Mali šef Slovenije

Naši učenki Lana in Ronja iz 5. b razreda sodelujeta v priljubljeni oddaji Mali šef. V času od 11. 3. do 13. 5. 2024 boste lahko v trgovinah Mercator glasovali za njiju, saj se potegujeta za nagrado...

TEHNIČNI DAN 29.3.2024 8.razred

V petek 29.3.2024 bomo z osmimi razredi obiskali Hišo eksperimentov v Ljubljani in Atomsko centralo v naši bližini.  Pred šolo se zberemo: 1.skupina: Ob 7.20 (8.b) in ob 7.30 (8.i, 8.j). Gremo...

Predstavitev novih knjig

Tudi februarja smo kupili nekaj novih knjig. Dveh naslovov nam še niso dostavili. Predstavili ju bomo, ko bosta prišli. Nakup knjig je omogočil Šolski sklad iz svojih sredstev. Ker smo pri zadnjih...

Polno zrno

Projekt Polno zrno je dvoletni raziskovalni projekt, ki ga izvaja NIJZ. Usmerjen je v spodbujanje uživanja polnozrnatih živil pri osnovnošolskih otrocih preko inovativnih aktivnih oblik poučevanja....

Pretekli dogodki:

Kulturni dan učencev 6. razredov

V torek, 26. 3. so imeli učenci šestih razredov kulturni dan.  Ogledali so si gledališko predstavo Vikingi v Cankarjevem domu v Ljubljani.  Pred tem so prisluhnili zvokom največjih ...

V petek, 22. 3., smo se z učenci 8. razreda odpravili v Ljubljano na kratek kulturni potep. Najprej smo obiskali Ljubljanski grad, kjer so nas s programom poimenovanim »Časovni stroj« male igralske...

Na prvi pomladni dan smo med podaljšanim bivanjem na PŠ Ihan izvedli prireditev Pokaži, kaj znaš. Na njej so učenci predstavili, kar so pripravili med urami OPB. Med pripravami so se povezali in...

14. 3. je mednarodni dan matematike, ko se navdušenci nad številom pi pomerijo v recitiranju njegovih decimalk. Tako smo včeraj drugič na naši šoli izpeljali tekmovanje v recitiranju decimalk...

V petek, 16. 2. 2024 smo se z učenci 1. b in 1. c razreda, z avtobusom odpeljali v Mestni muzej Ljubljana. Ker živimo v sodobnih časih in časih tehnologije, nas je vse skupaj zanimalo, kako so nekoč...

V petek, 8. 3. 2024, je na Osnovni šoli Domžale potekala čistilna akcija. EKO- predstavniki iz posameznih oddelkov so v okviru EKO-šole, pobrali smeti v okolici šole, na igrišču in na parkirišču....

Pred začetkom zimskih šolskih počitnic so 7. razredi OŠ Domžale ter PŠ Ihan imeli kulturni dan, ki je bil izveden tokrat kar na matičnih šolah. Učence je obiskal gost Andrej Voje, svetovni popotnik,...

V sredo, 6. marca, so se učenci 9. razreda odpravili na ekskurzijo. Odšli so na grad Rajhenburg v Brestanici, kjer so si ogledali grajske prostore, pogledali film in razstavo o izgnancih v 2....

Erasmus: EcoArt Mobilnost na Švedskem 4. do 8 3. 2024 Naše potovanje se je pričelo v nedeljo opoldne, poleteli smo proti Varšavi, od tam pa proti Kobenhavnu. Čakala pa nas je še pot z vlakom proti...

Prejšnji teden smo drugošolci preživeli v šoli v naravi v Črmošnjicah, Bela krajina. Učenci 2. b, 2. i, in 2. j so tam bivali od 26. 2. do 28. 2., učenci 2. a in 2. c pa so prišli za njimi in ostali...

Podatki o šoli

Kje smo?

easistent

Varna točka

tom telefon Varna točka za vse učence OŠ Domžale, ki potrebujejo pomoč, je v pisarni svetovalne službe.

Ekošola

Šolska shema sadja in zelenjave

Bralna značka

Rastem s knjigo

MEPI

eTwinning

Erasmus+ Clean and Green is Our Perfect Dream

(Skupno 729.997 obiskov, današnjih obiskov 368)