Select Page

Mepijevci Jure, Žiga M., Brin K., Dino, David, Laura, Leila, Miha, Aljaž, Sara, Nadja, Gregor, Žiga K., Brin S., Zala, Vigor in Jernej pridno trenirajo za končno odpravo, ki se nam bliskovito približuje.

Začeli smo dokaj pozno (v decembru), vendar zato priprave potekajo toliko aktivneje. Že več tednov zaporedoma se učenci Mepijevci ob četrtkih zbirajo pri učiteljici Mojci Kanduscher, ki jim posreduje znanja o prvi pomoči, tako da so postali že pravi mali veliki strokovnjaki za to področje.

mepi_005

Šest popoldnevov smo preživeli v družbi tabornikov. Na pomoč sta nam priskočila tabornika Teja Vezenšek in Blaž Petrovič. Oba sta tabornika vodnika že vrsto let in imata na tem področju veliko izkušenj. Blaž je učence poučil o orientaciji, uporabi zemljevida, kompasa ipd… Skupaj s tabornikom Matejem sta nam prikazala, kaj mora vsebovati taborniški – Mepijevski nahrbtnik, kako se opremo vanj smiselno zloži, učenci so postavili šotor. Zadnje srečanje (7. 4.) s taborniki pa je bila preizkušnja v orientaciji po Domžalah. Učenci so morali v skupinah po dva oz. tri prehoditi poti po določenih kontrolnih točkah, kar so vsi uspešno opravili. (poglejte: slikovno gradivo)

mepi_11_4_014

Izpeljali smo že nekaj kondicijskih treningov. Prvega v petek, 20. 3. 2015, ko smo se podali proti Svetemu Miklavžu nad Brdom. Po približno dveh urah hoje malo po cesti, precej po gozdnih stezicah gor in dol, da ni bilo dolgčas, smo v gozdičku ob cesti proti Dobovljam pomalicali in se obrnili nazaj proti šoli. Vračali smo se ob cesti in nato po sprehajalni poti ob Kamniški Bistrici. V štirih urah smo prehodili približno 11 km. (poglejte: slikovno gradivo)

mepi_rašica_006

V četrtek, 2. 4. 2015, smo se ob 14 h z gasilskimi vozili odpeljali na drugi kondicijski pohod. Od gradu Jablje smo se napotili preko Dobena na Rašico. Tokrat so bili učenci že razdeljeni v skupine. Vsaka je dobila svoj načrt in opis poti, ki so jo morali prehoditi. Učiteljice mentorice oz. voditeljice odprav Mira, Nuša in Melita ter pridružena članica Mojiceja, smo jih samo spremljale iz ozadja. Vse skupine so uspešno prispele na cilj v predvidenem času. Tam so si v eni od skupin celo postavili šotor, saj so morali imeti s seboj nekaj potrebne taborniške opreme. Vsaka skupina si je poiskala primeren prostor za tabor, kjer so si spekli hrenovke. Čas nas je priganjal, tako da v hrani in taborjenju (v vetrovnem vremenu) nismo mogli predolgo uživati. Odpraviti smo se morali v dolino, saj smo imeli ob 18. uri že naročene gasilce, ki so odpeljali otroke nazaj pred šolo. (poglejte: slikovno gradivo)

mepi_rašica_023

Zelo zaresni kondicijski pohod v spremstvu voditeljev Uroša, Gregorja, Melite in Mojiceje pa smo izpeljali v soboto, 11. 4. 2015. Učenci so s polno bojno opremo prehodili pot od šole do Gradiškega jezera v 3 urah in pol. Zaslužijo si vse čestitke! Vse skupine so bile pripravljene na odpravo po predpisih. Nato so prejeli opis poti, po katerem so morali hoditi in ga dopolnjevati. 13 kilometrsko razdaljo so premagali ob 12h. Takrat so učenci zasluženo razgrnili ležalke, pripravili gorilnike in si spekli hrenovke oz. skuhali segedin. Dišalo je mamljivo, za okus pa ne vemo… Vsi skupaj smo uživali v sončku kot na pravi plaži. (poglejte: slikovno gradivo)

(Skupno 144 obiskov, današnjih obiskov 1)