“Slova je kul” (šolsko leto 2017/18)

Učitelji se vedno znova srečujemo z vprašanjem, kako učence motivirati za učenje in ponavljanje snovi izven rednih ur pouka. Pri slovenščini je ponavljanje in utrjevanje različnih slovničnih pravil in struktur po navadi vezano na učne liste z vajami, kar učence v poplavi različnih delovnih zvezkov in učnih listov velikokrat odbije in ne motivira za domače delo. Zato smo se učiteljice slovenščine odločile, da popestrimo učenje »dolgočasne« slovnice z nekoliko nenavadno domačo nalogo. Učencem smo dale navodilo, da na čim bolj ustvarjalen način pripravijo predstavitve različnih poglavij iz slovnice in zgodovine jezika. Učenci so si sami izbrali, ali bodo snov predstavili skozi zgodbo, skeče, pesmi, filme, družabne igre ipd. Pri tem so izbrali medij, ki je njim najbližje – vizualni, avditivni ali kinestetični. Taka naloga je poleg večje motivacije za delo doma v učencih prebudila domišljijo in ustvarjalnost. Obenem pa je s tem, ko so v predstavitve vključili več zaznavnih kanalov, omogočila, da si učenci skozi izkustveno učenje hitreje zapomnijo in svoje znanje tudi dalj časa ohranijo v spominu.

Nad izdelki, ki so jih učenci predstavili v šoli, smo bile navdušene, zato smo se odločile, da bomo take naloge razširile tudi na pouk književnosti.

Na spodnjih povezavah si lahko ogledate nekaj predstavitev oz. utrinkov iz predstavitev.

Učiteljice slovenščine

ŽIVLJENJE IN DELO FRANCETA PREŠERNA

V 8. razredih smo mesec februar posvetili Francetu Prešernu. Učenci so doma izdelali različne kvize in družabne igre, ustvarili so risanko in skeče,  povezane s Prešernovim življenjem in delom, pri čemer so bili spet zelo izvirni.

VRSTE BESED V 9. RAZREDU

Učenci 9. razreda so v letošnjem šolskem letu utrjevali znanje o vrstah besed na inovativen način, ki je bil blizu vsakemu posamezniku. Učenci so dokazali, da znajo biti zelo izvirni in imajo ogromno dobrih idej. Dobili smo neverjetne stvari, povezane z vrstami besed: pesmi, zgodbe, družabne igre, interaktivne vaje … Dokazali so tudi, da se da s samostalniki, pridevniki, glagoli … speči celo piškote. Vabimo vas, da si ogledate fotografije in preberete zgodbe ter pesmi, ki so nastale.

DOMAČE BRANJE

Učenci 6.a in 6.b razreda so za domače branje prebrali knjigo Frana Milčinskega BUTALCI, nato pa so iz LEGO gradnikov ustvarili najljubše prizore iz knjige.

Nekateri devotošolci so za letošnje prvo domače branje prebrali knjigo ČUDO, avtorice R. J. Pullman. Po prebrani knjigi so napisali mnenja o knjigi, nato pa vsebino poustvarjali z legokockami. StoryStarter sistem je sistem, sestavljen iz kompleta LEGO gradnikov, in je ustvarjalno orodje za učenje, ki učencem pomaga pri ustvarjanju, pripovedovanju in obnavljanju zgodb. Tokrat so učenci obnavljali prizore iz knjige, ki so jo prebrali, tako, da so prizor najprej sestavili z legokockami, nato pa ga ustno predstavili sošolcem.

Čudo je knjiga, ki je navdušila prav vse devetošolce, ki so jo že prebrali.

POUK SLOVENŠČINE V NARAVI

Pouk slovenščine ob lepem vremenu izvajamo tudi v naravi. Na lepo sončno dopoldne so tako učenci 6. C, ki so že spoznali značilnosti besedilne vrste obvestilo, pisali svoja obvestila v Češminovem parku.

Arhiv:

(Skupno 636 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost