Select Page

2.a in 2.b razred

od 22.5. 2017 do 24.5. 2017

1. DAN

V šolo v naravi smo se odpravili v ponedeljek, 22. 5. 2017, ob 8. 30 uri. Z avtobusom smo  po uri in pol  vožnje prispeli v Črmošnjice. Tam smo v dom Lipa prenesli svoje kovčke. Najprej smo pomalicali, nato pa se odpravili v svoje sobe. Sledilo je urejanje sob in kar veliko dela smo imeli s postiljanjem postelj. Mnogi smo to delo opravljali ob pomoči učiteljic prvič.

Po kosilu smo se odpravili na travnik. Tam smo imeli naravoslovni dan: Travnik. Prisluhnili smo zvokom v naravi, začutili veter in si natančno ogledali cvetoč travnik. Spoznavali smo travniške rastline ter jih pravilno poimenovali. Sledilo je opazovanje ter spoznavanje živali, ki živijo na travniku. S platnenim lovilcem smo ujeli kar veliko malih živalic. Skozi povečevalno steklo smo si jih natančno ogledali.

Nato smo odšli v učilnico. Tam smo v zvezke zapisali imena rastlin in živali, ki smo jih videli na travniku. Zelo zanimivo je bilo, ko nam je učiteljica Irena pripravila mikroskope in lahko smo si ogledali povečan delček rastline, čebelino želo in  krilo metulja.

Po večerji smo se še malo poigrali v sobah ter na igrišču in odšli na večerni sprehod po Črmošnjicah.

Sledilo je umivanje in spanje. Naš dom se je popolnoma umiril ob 22. 30 uri. Ob poslušanju pravljice na kasetofonu smo hitro zaspali.

1. DAN

Zjutraj smo vstali že ob 7. uri. Pospravili smo sobe in se odpravili na zajtrk. Po ocenjevanju urejenosti sob smo se odpravili na športne aktivnosti. Najprej nam je učiteljica Sabina razložila kako bo potekal športni dan: Lov na lisico. Pokazala nam je, kako se gibamo ob pomoči puščic v naravi in pridemo do želenega cilja. Razdelili smo se v skupine in se odpravili reševat naloge, ki smo jih imeli na delovnem listu. Pri reševanju smo imeli kar nekaj težav, saj je bilo potrebno natančno upoštevati smer gibanja. Kljub vsem težavam smo vse skupine uspešno rešile naloge. Na koncu smo bili vsi zadovoljni z uspešno opravljeno nalogo. Za nagrado smo na cilju lahko pobožali nagačeno lisico.

Po malici je sledila plesna delavnica. Učitelj Tone nam je predstavil ljudsko Izročilo Bele krajine-ples. V vrtni uti nam je predstavil ljudsko Belokranjsko pesem »Pobelelo pole«. Razložil nam je vsebino pesmi, nas naučil pesem zapeti in predstavil ljudski instrument lončeni bas. Pesem smo na koncu zapeli in ob njej zaplesali kolo. Plesni koraki so bili za nekatere kar zahtevni, a smo se  vsi potrudili ter se jih naučili. Iz leskovega lubja nam je naredil še rog, na katerega je zelo glasno zapiskal. Pokazal nam je še izdelavo piščali iz leskove vejice.

Po kosilu smo odšli še v bližnji gozd. Učitelj Tone nam je predstavil čudovito naravo in učno pot »Divji potok«, polno slapov in razgibano okolico. Spoznali smo rastline ob potoku in živali, ki tam živijo. Še posebno všeč nam je bila zmajeva jama. Gozd smo začutili z vsemi čutili.

Malo nam je ponagajalo vreme in nas pregnalo v dom. Tam smo zastavljeno delo dokončali.

Sledila je večerja. Po večerji nas je čakal zabaven večer. Staršem smo napisali razglednice in se še malo prosto igrali na igrišču. Po igranju smo se odpravili na sprehod do bližnje cerkvice in o zgodovini kraja Črmošnjice izvedeli veliko novega.

Utrujeni smo prišli nazaj v dom. Stuširali smo se in odpravili spat. Ker smo bili utrujeni, smo hitro zaspali.

1. DAN

Noč je bila kratka in težko smo se zbudili. Sledil je zajtrk.

Po zajtrku smo začeli spakiranjem posteljnine in oblačil ter pospravljanjem sob. Vse kovčke smo odnesli v garderobe in se odpravili na zadnji dejavnosti.

Najprej smo izvedli tehniški dan: Oblikovanje gline. Učiteljica Irena nam je razložila, kako se izdeluje belokranjska pisanica in pomen ljudskih običajev. Ker je za učence izdelovanje prave pisanice prezahtevno, smo se domenili, da jo izdelamo iz gline. Po predstavljenem postopku smo oblikovali ploščato oblikovano jajce ter ga okrasili z različnimi vzorčki. Izdelke smo dali sušiti, nato jih bomo  odnesli domov.

Po malici nam je učiteljica Sabina razložila kako bo potekal športni dan: »Igre brez meja.« Razdelili smo se v štiri skupine in spoznavali pomen natančnega upoštevanja navodil ter pomen natančne izvedbe športne naloge za celotno skupino. Učenci smo izvajali igre s pomočjo frizbija, metel, skiroja, lesenih palic različnih dolžin in zadevali cilj z žogami ter metali železne podkve. Vsi smo bili zmagovalci, saj smo bili aktivni in smo uspešno pravili športne aktivnosti.

Odšli smo še na kosilo ter se še zadnjič  zbrali v paviljonu na vrtu. Sledila je zaključna prireditev. Izmenjali smo si vtise vseh treh dni in ponovili kaj vse smo se naučili.

Skupine so dobile priznanja za lepo urejene sobe ter dosežke na orientacijskem pohodu.

Ob 13.30 uri smo se odpravili domov. V Domžale smo prispeli ob 15. uri polni vtisov in lepih doživetij.

Zapisala vodja ŠVN za prvo skupino:

Magda Mihelčič

(Skupno 118 obiskov, današnjih obiskov 3)