Select Page

V četrtek, 1. 2. 2018, smo na šoli priredili šolski parlament. Na njem smo sodelovali vsi predstavniki oddelkov od 2. do 9. razreda.

V uvodu smo se seznanili s potekom dela, nato pa nam je učiteljica Jasmina Mazej predstavila tipe učencev. Izvedli smo tudi kratko delavnico na to temo.

Drugo šolsko uro se nam je na čajanki pridružil ravnatelj. Postavljali smo mu razna vprašanja, ki smo jih napisali na razrednih urah. Razvila se je zanimiva debata, kjer smo vsi izvedeli veliko novega.

Na tretjo uro smo povabili učitelje. Pridružile so se nam tri učiteljice razredne in tri učiteljice predmetne stopnje. Tudi njim smo postavili nekaj zanimivih vprašanj. Menim, da smo delno že dosegli svoj cilj, saj smo tudi mlajše učence seznanili s temo šolskega sistema.

Zavedamo pa se nečesa – če bomo samo govorili, kaj vse se da narediti, ne bomo prišli nikamor. Zato bomo v naslednjem letu izvedli tudi akcijo, v kateri bomo sami naredili nekaj koristnega, več o tem vam bomo lahko predstavili naslednje leto.

Nato smo imeli analizo parlamenta. Pregledali smo, kaj smo se pogovarjali, primerjali odgovore ravnatelja in učiteljev in povedali še svoje mnenje.

Ugotovili smo nekaj zanimivih stvari:

  • Ravnatelj in vsi učitelji so se strinjali, da bi radi, da se spremeni oziroma skrajša učni načrt, saj je mnogo preobsežen.
  • Želeli bi si, da se na šoli omogoči učencem, da med odmori lahko prihajajo v telovadnico, saj smo ugotovili, da če se dobro razgibamo, da lahko lažje delamo pri pouku. Menimo, da bi nam to vsem zelo koristilo.
  • Naslednja stvar, ki smo jo ugotovili je, da naša šola stoji na odlični lokaciji, v bližini imamo Šumberk in pot ob Kamniški Bistrici, vendar smo zelo omejeni, saj nas učitelji ne morejo peljati ven, saj nas je v razredu več kot 15. Poskusili pa bomo najti način, kako učencem omogočiti boljši izkoristek naše okolice ter s tem tudi bolj zdrav odnos do sebe.
  • Velik problem pa predstavlja vprašanje, kako otroke motivirati za delo in sodelovanje. Učitelji in ravnatelj menijo, da bi učenci morali motivirani že stopiti v šolo, kar je verjetno res, res pa je tudi, da je motivacija stvar vsakega posameznika. Naloga vseh v šoli, tako vodstva, učencev in učiteljev pa je, da spodbujamo našo motivacijo, z odnosom do dela ter različnimi pristopi do dela.

V četrtek, 15. 2., smo naše ugotovitve s šolskega parlamenta predstavili na medobčinskem šolskem parlamentu, ki ga je letos organizirala OŠ Trzin. Medobčinskega šolskega parlamenta so se udeležili Zarja Lapanje, Alen Mesić in Ajda Vodnjov.

Po poročanju vseh učencev smo se udeležili še delavnic, ki jih vsako leto organizira gostujoča šola v sodelovanju z ZPM Domžale.

Ajda Vodnjov in mentorice SUŠ
Jasmina Mazej, Jasna Zorenč in Petra Zupančič

(Skupno 33 obiskov, današnjih obiskov 1)