Select Page

19. 1. 2018: Prihod domov.

18. 1. 2018: Danes nas je učiteljica malce prepozno zbudila. Hitro smo se morali obleči in odšli smo na zajtrk. Ko smo ga pojedli smo se z avtobusom odpeljali na smučišče. Tam smo se po skupinah odpravili smučat. Ko smo odsmučali sin prišli v dom, smo pojedli kosilo in odšli na dvorišče doma. Imeli smo delavnico matematika na prostem. Tam smo šteli, merili in računali različne stvari iz okolice. Bilo je zelo zanimivo. Potem smo sestavljali lesene mostove. Za konec smo imeli predstavitve sob in zabavo ob glasbi. V domu je zelo prijetno.

Žana Despot, 6.b

17. 1. 2018: Ko smo zjutraj vstali smo pojedli zajtrk in nato odšli smučat. Smučali smo 4 ure. Z avtobusom smo se odpravili nazaj v dom. Pojedli smo kosilo. Nato je ena skupina imela fotolov, druga pa športne dejavnosti. Pri fotolovu smo na podlagi fotografij iskali cerkljanske znamenitosti. Potem smo imeli pol ure odmora. Po odmoru smo se odpravili na hrib, na katerem smo nabrali palice in z njimi zakurili ogenj. Nato smo imeli večerjo. Ko smo pojedli smo imeli predavanje o bolnici Franja. Gospod nam je pokazal tudi čisto prave predmete iz te bolnice. Nato smo se odpravili spat.

Dekleta iz sobe Lamant

16. 1. 2018: Torek je bil za nas prav poseben dan. Dopoldne smo odšli na smučišče, ko pa smo se vrnili pa smo imeli odlično kosilo. Nato so nas razdelili po skupinah in imeli smo športne dejavnosti. Po vrnitvi v dom smo pripravili fotostrip. Že v temi smo se odpravili v Cerkljanski muzej, kjer smo si ogledali laufarje, tradicionalne cerkljanske pustne maske. Zvečer smo se stuširali ter vsi polni volje in dobrega pričakovanja čakali drugi dan in zaspali.

Lan Ravnikar, 6.b

15. 1. 2018: Po dolgi ovinkasti poti smo ob 9.00 prispeli v Cerkno. V CŠOD smo odložili kovčke in šli na smučišče. Najprej so preverili naše znanje, nato pa smo odšli smučat. Po smučanju smo se vrnili v CŠOD in imeli kosilo, predstavili pa so nam tudi pravila obnašanja v domu. Ko so nam povedali pravila, smo šli v sobe pripravit postelje in imeli nekaj prostega časa. Zvečer smo šli na pohod z lučkami. Ko smo se vrnili smo se pripravili na spanje in ob 22.00 smo šli spat.

Žiga Šimat, 6.c

(Skupno 332 obiskov, današnjih obiskov 1)