1. dan

Prvi dan smo se  po pristanku v Londonu odpeljali do Greenwicha, kjer poteka ničelni poldnevnik, tu pa se nahaja tudi kraljevi observatorij. Z Greenwicha je lep razgled na staro palačo Whitehall ob reki Temzi, kjer smo si ogledali staro trgovsko ladjo Cutty Sark, ki je prevažala začimbe, čaj, svilo… z daljnega vzhoda v Anglijo. Potlej smo se z ladjico odpeljali po Temzi, od koder smo občudovali veličastne stavbe Londona in njegove znamenitosti: Tower Bridge, St. Paul’s Cathedral, Big Ben, London Eye, Houses of Parliament in mnoge druge. Naposled smo odšli na Trafalgar Square, kjer smo videli kip admirala Nelsona in National Gallery Museum. Za tem smo se odpravili na Leicester Square, kjer smo videli ambasade držav, ki so spadale pod Britanski imperij. Naposled smo se sprehodili čez China Town in s podzemno železnico prispeli do hotela.

2. dan

Drugi dan smo zgodaj zjutraj vstali, pojedli zajtrk in odhiteli do Buckinghamske  palače, da smo si ogledali menjavo kraljeve straže. Sprehodili smo se skozi St. James’s park, ki je najstarejši kraljevi park v Londonu, za tem smo si šli ogledat The Houses of Parliament in pohiteli, da smo uspeli videti tudi menjavo konjeniške straže na Downing Street. Popoldne smo se sprehodili po centru mesta do muzeja voščenih lutk Madam Tussaud’s, ki je bil za mnoge od nas nepozabno doživetje. Potem smo nekaj časa preživeli na Leicester Square, kjer je tudi znamenita Lego Store, za konec dneva pa smo obiskali znamenito nakupovalno ulico Oxford Street.

3. dan

Tretji dan smo najprej odšli v Natural History Museum, nekateri pa tudi v Science Museum. Nato smo se sprehodili do veličastne St. Paul’s Cathedral, čez Millenium (Wibbly Wobbly) Bridge in nadaljevali pot ob Temzi. Tu  smo videli gledališče The Globe Theatre, v katerem je nastopal William Shakespeare, šli mimo najstarejšega puba The Anchor in mimo ladje The Golden Hinde, s katero je Sir Francis Drake obplul svet. Popoldne smo dve uri preživeli na Camden Town, ki slovi po pisanih tržnicah in subkulturi. Nato pa smo se odpravili v Covent Garden, v katerem je bilo včasih veliko samostanov, danes pa slovi po ulični umetnosti. Imeli smo srečo, da smo si lahko eno izmed predstav tudi ogledali. Nato pa smo odšli na platformo 93/4 na King’s Cross, od koder so Harry Potter in njegova druščina odpotovali na Hogwarts. To je bila naša zadnja postaja tega dne in naslednji dan smo se vrnili domov.

Ekskurzija v London mi je bila zabavno, poučno in zanimivo doživetje, ki ga priporočam vsem tistim, ki v Londonu še niso bili ali pa jih zanima njegova zgodovina, kultura in arhitektura.

Mark Fogec, 8.b

Buckingham Palace

Slika 2 of 30

(Skupno 532 obiskov, današnjih obiskov 1)