V torek ob 5.00 zjutraj smo se iz Domžal odpeljali na letališče v Bologno. Ob 13.50 smo imeli polet v Barcelono in se po pristanku odpravili proti letoviškemu obmorskemu mestecu Lloret del Mar. V hotelu smo imeli prosto do večerje. Po večerji pa smo odšli na večerni sprehod po mestu.

V sredo smo se po zajtrku odpeljali v Barcelono, mimo La Pedrere proti katedrali Sagrada Familia. Po ogledu katedrale smo se odpravili na Montjuic do olimpijskega štadiona in po panoramskem ogledu mesta odšli do glavnega trga Placa de Catalunya. Sledil je sprehod po starem jedru mesta do gotske četrti Barri Gotic vse do sprehajališča Rambla. Tam smo imeli čas za kosilo. Popoldan smo šli na ogled parka Guel na obrobju mesta.

Po zajtrku smo odšli do manjšega katalonskega mesteca Figueres, rojstnega mesta Salvadorja Dali, in se na karatko sprehodili po mestu. Ogledali smo si njegov muzej, po ogledu muzeja pa smo odšli do starega srednejveškega obmorskega mesta Tossa del Mar. Tam smo imeli čas za kosilo, ogled mesta in trdnjave.

V petek smo se po zajtrku odpravili na »razklano goro« Montserrat. Ogledali smo si srednjeveški samostan in muzej ter imeli smo prosto za kosilo. Popoldan smo si ogledali štadion Camp Nou, muzej, medijski center in tribune samega štadiona. Zvečer smo se odpeljali na letališče, kjer smo ob 21.30, imeli polet v Bologno. Domov smo se vrnili v soboto zgodaj zjutraj malo zaspani a vseeno polni novih vtisov z ekskurzije.

Eva Dermastja in Daša Medeja Šmid, 9.b

(Skupno 471 obiskov, današnjih obiskov 1)