Select Page

Učenci OŠ Venclja Perka so že tradicionalno krepili socialne veščine na taboru, tokrat pa so se jim pridružili tudi učenci OŠ Domžale (POŠ Ihan), OŠ Rodica, OŠ Dob in OŠ Trzin. Tabor, ki so se ga udeležili predstavniki skupnosti učencev šole, predstavniki otroškega parlamenta in ostali socialno močni učenci, je od 23. do 25. 11. 2018 potekal v CŠOD Rak v Rakovem Škocjanu.

 

47 učencev petih osnovnih šol je v družbi sedmih mentoric krepilo socialne veščine in se ukvarjalo z letošnjo temo otroškega parlamenta – šola in šolski sistem. Sedmo-, osmo- in devetošolci so tako ves vikend iskali prednosti in dobre strani naših šol in šolskega sistema. V petek popoldne so se učenci najprej preko socialnih iger spoznali, nato pa so si ogledali film Podaj naprej. Film govori o sedmošolcu Trevorju, ki učiteljevo domačo nalogo, kako spremeniti svet in nekaj za to narediti, vzame zelo resno – sproži verigo dobrih del in jo poimenuje »daj naprej«. Po ogledu filma so učenci podajali mnenja, iskali sporočilo filma in se predvsem zelo čustveno odzvali na samo zgodbo.

V soboto so vsi učenci sodelovali na treh delavnicah: orientaciji, medsebojnih odnosih ter šoli in šolskem sistemu. Spoznali so, kako pomembna je pozitivna komunikacija pri medsebojnih odnosih, kaj se zgodi, če je komunikacija otežena, kako se s pomočjo kompasa, karte in lastne glave znajdemo v naravi, katere so pozitivne stvari šole in šol. sistema, česa si v šoli še želijo ter kako bi stvari v šoli lahko še izboljšali. Učenci so podali konkretne predloge, kaj bodo v prihodnjih mesecih na svojih šolah izboljšali in kako bodo to naredili. Tako lahko pričakujemo, da bodo sami stopili do ravnateljev in jim predlagali izdelavo učilnice na prostem, da bodo oni učitelje seznanili s tehnologijo, da se bodo devetošolci povezali z mlajšimi učenci, da bodo učitelje in ostale ljudi prosili, naj jih poučijo o stvareh, ki jih bodo v življenju potrebovali (plačevanje položnic, dvig denarja z bankomata, kuhanje …) ipd. V soboto zvečer so se učenci zabavali ob socialnih igrah in hkrati spoznali osnove gledališke pedagogike.

V nedeljo dopoldne smo naredili zaključke in pripravili načrte za izvedbo šolskih parlamentov. Učenci so izpostavili, da si tudi v prihodnosti želijo sodelovanja med šolami, za kar so pripravili nekaj konkretnih predlogov, ki jih bodo s pomočjo mentoric tudi udejanili. Tabor smo zaključili s spoznanjem, da je v naših šolah in šolskem sistemu že veliko dobrih stvari, da pa imajo mladi tudi veliko idej, kako stvari še izboljšati. Ugotovitve, sporočila in predloge, ki so jih učenci oblikovali na taboru, bodo prenesli vsak na svojo šolo, tabor pa bomo predstavili tudi na medobčinskem parlamentu.

 

(Skupno 156 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost