Select Page

“Slova je kul”

Učitelji se vedno znova srečujemo z vprašanjem, kako učence motivirati za učenje in ponavljanje snovi izven rednih ur pouka. Pri slovenščini je ponavljanje in utrjevanje različnih slovničnih pravil in struktur po navadi vezano na učne liste z vajami, kar učence v poplavi različnih delovnih zvezkov in učnih listov velikokrat odbije in ne motivira za domače delo. Zato smo se učiteljice slovenščine odločile, da popestrimo učenje »dolgočasne« slovnice z nekoliko nenavadno domačo nalogo. Učencem smo dale navodilo, da na čim bolj ustvarjalen način pripravijo predstavitve različnih poglavij iz slovnice in zgodovine jezika. Učenci so si sami izbrali, ali bodo snov predstavili skozi zgodbo, skeče, pesmi, filme, družabne igre ipd. Pri tem so izbrali medij, ki je njim najbližje – vizualni, avditivni ali kinestetični. Taka naloga je poleg večje motivacije za delo doma v učencih prebudila domišljijo in ustvarjalnost. Obenem pa je s tem, ko so v predstavitve vključili več zaznavnih kanalov, omogočila, da si učenci skozi izkustveno učenje hitreje zapomnijo in svoje znanje tudi dalj časa ohranijo v spominu.

Nad izdelki, ki so jih učenci predstavili v šoli, smo bile navdušene, zato smo se odločile, da bomo take naloge razširile tudi na pouk književnosti.

Na spodnjih povezavah si lahko ogledate nekaj predstavitev oz. utrinkov iz predstavitev.

Učiteljice slovenščine

TEZEJEV BOJ Z MINOTAVROM – ZAMRZNJENE SLIKE

Umetnostna besedila v razredu lahko obnavljamo na različne načine – učenci pišejo strnjene ali podrobne obnove, tvorijo ustno obnovo, tako da vsak učenec pove eno poved, zgodbo ilustrirajo ali ustvarimo strip, delo dramatiziramo … Tokrat pa so učenci 7. c bajko Tezejev boj z Minotavrom prikazali z zamrznjenimi slikami. Uživali so vsi – tako učenci, ki so bili tisti trenutek v zamrznjeni sliki, kot tisti, ki so ugotavljali, kateri prizor bajke prikazujejo njihovi sošolci.

 

Arhiv:

(Skupno 7 obiskov, današnjih obiskov 1)